مرکز تماس

مزایای سامانه معاملات با استفاده از مركز تماس

اختصاصی بودن


امکان دریافت سفارش های تلفنی و خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان

انعطاف پذیری


امکان دریافت سفارش های تلفنی و خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان

مدیریت حرفه ای


امکان دریافت سفارش های تلفنی و خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان

عدم وجود تضاد منافع


امکان دریافت سفارش های تلفنی و خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان

سامانه معاملات با استفاده از مركز تماس Call Center


سامانه"معاملات با استفاده از مركز تماس"ابزاری جديد دربازار سرمايه است كه منافع سرمايه گذاران و كارگزاران را به صورت توام تامين ميكند. در اين سامانه مشتري ميتواند پس از عقد قرارداد مربوطه و دريافت نام كاربري و دستگاه OTP (دستگاهي كه در هر تماس به کاربر به صورت تصادفي يك رمز عبورمی دهد) با شركت كارگزاري تماس گرفته و پس از وارد كردن نام كاربري و رمز عبور، به يكي از معامله گران متصل شود.

مشاور پذیرش


پس از اتصال تماس ، معامله گر تمامي مشخصات، گردش حساب و سابقه سفارشات مشتري را بر روي صفحه مانيتور مشاهده می کند و با پرسش سئوالات امنيتي از پيش تعيين شده توسط مشتری، از صحت کاربر مطمئن میشود. پس از آن مشتري سفارش معاملاتي خود را به صورت شفاف به معامله گراعلام و سفارش مربوطه وارد سيستم معاملات می شود . پس ازاعمال سفارش، مشتري مي تواند با نام كاربري و رمز عبور خود در وب سايت شركت كارگزاري رضوی جزئيات معاملات انجام شده را مشاهده نماید.

دانلود فایل ضوابط اجرایی

نحوه ی درخواست خرید و یا فروش


  • مشتری با تماس با مرکز تماس رمز عبور را وارد کرده و به معامله گر متصل می شود .
  • معامله گر پس از پرسش سوال امنیتی از کاربر ، آماده شنیدن دستور خرید یا فروش مشتری است.
  • در این نوع از معاملات صدای ضبط شده ی مشتری به عنوان درخواست خرید و یا فروش محسوب می شود.
  • درخواست خرید و یا فروش انجام می شود.

شرایط لازم برای دریافت حساب کاربری


  • شرط لازم برای دریافت حساب کاربری معاملات تلفنی داشتن حساب کاربری معاملات آنلاین است.
  • تنها کافیست با به همراه داشتن مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی(حداقل دیپلم) به کارگزاری مراجعه نمایید و نسبت به فعالسازی حساب کاربری معاملات آنلاین خود اقدام نمایید.
  • سپس با تکمیل فرم قرارداد معاملات تلفنی شما می توانید نام کاربری و رمزعبور برای انجام معاملات تلفنی را دریافت نمایید.